Доставка сантехніки і комплектуючих
Відвантаження кухонних гранітних мийок і іншого товару зі складу здійснюється щодня з 17:00 до 18:00 (крім неділі).
Зручні для замовника дата і час доставки попередньо обговорюються з менеджером. Відбувається це після оформлення замовлення онлайн або за телефоном на сайті.
Доставка компанією-перевізником
Пересилання мийок, змішувачів і інших товарів здійснюється популярними транспортними компаніями:
- Нова Пошта;
- Міст Експрес.
Термін доставки товару - 1-3 дні.
Після оформлення замовлення менеджер Kitchen Sink в телефонному режимі обговорить з вами деталі відправлення й оптимальний спосіб оплати сантехніки. Після чого товар буде упакований і відправлений транспортною компанією. Після оформлення в офісі перевізника вам повідомлять номер квитанції на відправлений вантаж і передбачуваний час доставки. Більш детальну інформацію про доставку Ви можете отримати самостійно на сайті обраної компанії-перевізника.
Кур'єрська доставка по Україні
Адресна доставка сантехніки кур'єрами здійснюється по всій території України. У телефонному режимі повідомте менеджеру інтернет-магазину Kitchen Sink бажану транспортну компанію, час і точне місце доставки товару.
Інтернет-магазин Kitchen Sink працює з кур'єрами «Нової пошти» і «Міст Експрес». Однак доставка сантехніки можлива і іншим обраним вами перевізником.
Термін доставки сантехніки - 1-3 дні.
Зверніть увагу. Відправлення кухонних гранітних мийок здійснюється тільки на вантажні відділення перевізника. При отриманні товару покупець зобов'язаний в офісі перевізника перевірити:
- цілісність сантехніки;
- комплектацію товару;
- колір.
У разі виявлення дефектів покупець повинен діяти відповідно до внутрішніх правил компанії-перевізника. А точніше - скласти офіційний акт про виявлення дефекту або недокомплектації. Після необхідно повідомити про виявлений дефект менеджера Kitchen Sink (по телефону, вайберу або е-мейлу). В цьому випадку ми гарантуємо повне повернення сплачених коштів або повторну відправку сантехніки.
Після зовнішнього огляду доставленого товару і проведення розрахунків в офісі перевізника претензії по цілісності, комплектації, якості виробів не приймаються!!! Повну відповідальність за цілісність товару несе транспортна компанія (третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам). Перед відправкою клієнту весь товар оглядається в офісі транспортної компанії у присутності відповідального менеджера компанії-перевізника. Після цього проводиться страховка товару.